Selecteer een pagina

De allereerste MarCom Mini is beschikbaar! Deze keer: wat zeggen wetenschappers over waarom mensen social media gebruiken? Waarom is het handig die inzichten te verwerken in je posts? Enneh: hoe doe je dat? 

[et_bloom_inline optin_id="optin_6"]

In een MarCom Mini-video als deze ga ik in maximaal 5 minuten laagdrempelig met je in op een specifiek marketing/communicatie/business-onderwerp, ter educatie en inspiratie. 

Wil je voorbeelden van hoe je posts maakt die rekening houden met inzichten uit deze video, bekijk dan mijn blog + freebie over 6 ingrediënten voor een waardevolle contentmix.

NU JIJ!

Welk onderwerp zie jij graag terug in een volgende MarCom Mini? Laat het me weten in de comments hieronder, of stuur me een bericht via e-mail, LinkedIn of Instagram.

[et_bloom_inline optin_id="optin_6"]

Meer leesvoer: 

CBS.nl (2018). Opvattingen over sociale media.

 

College of Journalism & Educations (2017). Why people use Instagram and what brands can learn.

 

PsyPost (2016). Psychology study uncovers why people — including narcissists — use Instagram.

 

T.J. Thomson, Keith Greenwood. I “Like” That: Exploring the Characteristics That Promote Social Media Engagement With News PhotographsVisual Communication Quarterly, 2017; 24 (4): 203 DOI: 10.1080/15551393.2017.1388701