Selecteer een pagina

Als Madame MarCom kijk ik vanuit mijn persoonlijke blik naar ontwikkelingen op het wereldwijde web. Uit dat enorme informatieaanbod bundel ik middelen, inzichten en inspiratie die ondernemers verder helpen. In de toekomst vind je hier ook tools als e-cursussen, 24/7 voor je beschikbaar.

Net als veel andere millennials schrijf ik me om de haverklap in voor webinars, download ik e-books en volg ik motiverende Instagram-accounts. Zelfontwikkeling? Hartstikke verslavend. Ook onmisbaar als je als ondernemer een verschil wilt maken in onze digitale kenniseconomie trouwens. Daar kom ik in een latere blog op terug. Ik ben me er óók van bewust dat het verslinden van zelfontwikkelings-content zonder dat je er écht iets mee doet ordinair consumeren is. Een van de redenen dat ik Madame MarCom start.

Geen Lamborghini’s
Als online gids en mentor scheid ik de zin en onzin van marketing en communicatie voor ondernemers. 

Dus filter ik de get-rich-quick-schemes en schimmige online trukendozen eruit. Als jij daarvan bent, is dit niet de plek voor je. Er zijn duizenden goeroes in Lamborghini’s die je daar met alle liefde meer over vertellen in hun Instagram-advertenties. 

Ik cureer en creëer content die ondernemende, leergierige mensen als jij en ik verder helpt. Met een dosis Twentse nuchterheid, gezonde kritische noten en mijn persoonlijke visie toegevoegd aan de mix. Als je wat extra hulp wilt, kun je gebruikmaken van mijn marketing- en communicatieservices.

Menselijk technisch
Verwacht technische tips over online marketing en communicatie. Tools om met jouw boodschap impact te maken via je website, social media en andere kanalen. Simpel en stapsgewijs omschreven.

Maar ook: de “menselijke” kant, de mindset, de psychologie. Dat wat nodig is om je motiveren überhaupt met techniek aan de slag te gaan. Ik kan je alle tools presenteren die beschikbaar zijn. Prachtige e-books voorschotelen. Weinig waard tot jij ontdekt wat jou beweegt om actie te ondernemen.

Dus: laat je horen!
Laat in de comments (of via mijn contactpagina) weten tegen welke marketing- en communicatie-onderwerpen jij als ondernemer aanloopt. Hoe meer jij deelt, hoe meer ik leer, en je kan helpen. Want ik geloof dat ondernemers die trouw willen zijn aan zichzelf, en marketing en communicatie willen inzetten om een positieve impact te maken, meer gehoord en gezien mogen worden. Dáárom: Madame MarCom.